onsdag 8 februari 2012

Mys i stan

Heeej!!!

Har haft en mysig dag på stan tillsammans med en kompis hela dagen. Först åt vi lunch på en sushi-resturang och sen gick vi vidare till lite affärer för att köpa lite tidningar samt lite annat roligt. Efter det blev det en lång fika där vi lyssnade på musik och njöt utav de köp vi gjort. 

Igår började japanskan-kursen igen också! Så jag har längtat och hade en superrolig lektion där jag skrattade så mycket tills jag började gråta. Har mycket jag måste plugga på, men har åkt på en feberhosta helt plötsligt och vill nu endast ligga i min varma säng resten av morgondagen. Fast det kommer nog inte att ske eftersom jag ska städa hela huset och vara barnvakt/hundvakt medan mamma är på möte. Alvedon och te blir det som gäller till frukost och sen är det bara att köra gärnet!  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar