onsdag 1 februari 2012

Blir bara bättre och bättre!

Hallå igen!

Har precis kommit hem och ätit middag och sitter nu äntligen framför datorn. Det var ett tag sen måste jag säga, åtminstone känns det som det men har ju som sagt mycket att göra. På fredag får man dock äntligen lite ledigt och ska försöka boka en tandläkartid så att jag bland annat kan fixa en tandförsäkring, m.m. Håller också på med lite annat tråkigt pappersarbete som ska till arbetsförmedlingen runt nästa vecka. Är fortfarande inskriven där trotts att jag har jobb, men eftersom jag inte är heltidsanställd är det klokast att fortsätta vara inskriven.

Ska också besvara en intresseanmälan till ett nytt extrajobb! Eller nytt och nytt, jag jobbade extra där lite i slutet av förra fotbollssäsongen. Ett jobb som kioskbiträde på en fotbollsstadio och är superglad att jag har blivit förfrågad om jag är intresserad av att jobba extra där igen!!!! En räddning efter det mysslyckade cafejobbet som aldrig riktigt verkar blir av. Är superlycklig!!!

MVH Vicki    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar