tisdag 6 mars 2012

On my way again

Hellooo!

Nu ska jag snart hoppa på bussen för att möta upp japangänget innan lektionen börjar. Idag är en spännande dag för nu har tiden kommit att presentera min hemliga plan för hela gruppen! Ska bli spännande att se deras reaktioner. Kommer de vara för eller emot iden? Har redan två säkra kort, men  har trots det fjärilar i magen av nervositet och förväntan. Bär nu runt på en supertung väska med prylar till att kunna presentera planen på det bästa sättet jag kan. Jag känner mig lite grann som en försäljare haha. I alla fall, när jag kommer avslöja planen för er läsare är förtillfället osäkert eftersom det beror bland annat helt på om resten utav gruppen köper iden eller inte.

Med dom sista orden säger jag "Hej så länge!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar