söndag 15 januari 2012

Cafe dag 2!

Hej hej!

Nu sitter jag ännu en gång på bussen mot jobbet. Det här kommer att bli min andra dag på cafet, vilket är väldigt spännande. Jag hade by the way helt fel om genomgången till esspressomaskinen ifall jag har glömt att nämna det. De är alla väldigt tålmodiga med att lära mig efter mitt egna tempo, vilket jag uppskattar väldigt mycket! De verkar som jag har hamnat med ett skönt gäng och ser fram emot att få fortsätta skratta och jobba med dom.
Vad händer efter jobbet idag då? Hmm...inga planer än, men ser verkligen fram emot lite mer tid med familjen också. Det känns som om det var en vecka sen vi sist åt middag tillsammans eftersom jag har jobbat så mycket, m.m. Hann äta frukost med de flesta idag i alla fall. Syrran var som vanligt lite segare än oss andra att stiga upp med tuppen.
Aja, har inte så mycket mer att skriva just nu så får väl sätta en punkt efter denna mening.

MVH Vicki



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar