tisdag 24 januari 2012

Fattig spargris

Hej.

Fick nyss mitt lönebesked i brevlådan med en betydlig mindre summa än vad jag hade hoppats på. Trodde verkligen att jag skulle få mer, men inser nu att jag måste ha räknat fel. Nu måste jag leva väldigt snålt för att kunna ha råd med min drömresa nästa vår. Känns inte bra, men det löser sig säkert. Ska försöka leta efter ett annat extrajobb eftersom det här cafejobbet jag skrivit om förut ger mig för lite jobbdagar. Vill ha ett jobb med ett stadigt schema så att jag vet säkert om det blir jobb eller inte. Ska även söka efter ett heltidsjobb, kanske ett sommarjobb som kanske har möjlighet att leda till någonting mer. Vi får se hur det blir. Ska sätta igång och skriva ett nytt CV nu.

Önska mig lycka till!

MVH Vicki  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar