lördag 14 januari 2012

Ska snart provjobba på cafe!

God morgon!

Utan många timmars skönhetssömn, är jag nu på väg att provjobba för första gången på ett cafe! Är lite tidig så bestämde mig för att ta lite bilder av den vackra utsikten här ute.
Är lite nervös om jag ska vara ärlig, det är ju just nu endast på prov med en snabbutbildning på hur man använder en esspressomaskin. (som jag skulle chansa endast kommer bli en genomgång på max 5 minuter) Så gick det åtminstone till när jag skulle jobba som kioskbiträde i sommras. Att lära sig kassa är inte lätt, men verkligen värt att kunna. Tråkigt nog kan jag än så länge endast en liten kassa. (en som inte tar emot kort) så det ska väl bli väldigt spännande och se hur det här ska gå att få lära sig en stoooor kassa.
Aja, måste rusa nu. Önska mig lycka till!

MVH Vicki




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar