söndag 15 januari 2012

Lyckad filmkväll!

Hallå alla nattugglor!
Är påväg hem nu från en hemlig ort jag aldrig tidigare har hört talas om. Kommer väl ta cirka två timmar innan jag är hemma i min varma mysiga säng, men för kvällens sällskap skulle jag lätt ha kunnat vandra runt jorden för!
Hann bara se en film av det långa filmmaratonnet vi hade planerat på grund av att jag ska upp tidigt och jobba imorn. En väldigt bra film måste jag säga om man bortser ifrån de halvbra effekterna. "Goemon" hette filmen och kan rekommenderas för alla som gillar en mix av fantasy, ninjor och samuraier klädda i riddarrustningar! Det gäller att kunna ha ett öppet sinne för fantasin när man tittar på japanska filmer eftersom japaner oftast lär överdriva en hel del. (Åtminstone när det gäller tv och media) Om man klarar av detta kan jag lova er mycket skratt och kanske till och med en svag längtan av att se fler japanska filmer haha ;-)

MVH Vicki






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar