fredag 13 januari 2012

På väg mot stan

Helluuu alla läsare!!!

Just nu sitter jag på bussen mot stan för att ta en fika med en kompis. Ska bli superkul för har inte fått träffat henne på ett tag.

Efter det ska jag möta upp en annan kompis och shoppa lite saker till krogen ikväll!!! Vi blir cirka fem tjejer som ska dra ut, vem vet om det blir fler. Spännande kväll väntar, men det får inte bli alltför sent för ska ju provjobba imorn på mitt kanske blivande extrajobb. Lite nervöst över hur det ska gå.

Aja, det återstår att se vad som händer. Man har ju tidigare klarat av att jobba 20 timmar i sträck så varför skulle jag då inte klara detta?

Efter provjobbet blir det filmkväll tillsammans med dom jag kallar för mitt lilla japangäng! För er som inte vet pluggar jag japanska på fritiden med en kvällskurs som vanligtvis brukar hållas en gång i veckan. Just nu är det ett litet "juluppehåll" och börjar inte fören i februari igen. De var ett tag sen vi sågs, på grund av skola och jobb så ska bli jättekul med en liten återförening!

Det var allt så länge!

MVH Vicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar