lördag 28 januari 2012

Inflyttningsfest igår

Hallå hallå!

Nu är jag här igen! Har haft väldigt mycket att göra den här veckan, men idag har jag äntligen hittat en liten stund för mig själv och myser nu i sängen framför TV.

Igår var jag och några kompisar bjudna till inflyttningsfest! Hade en jätterolig kväll och imorgon ska jag dra till stan för att gå på bio med tjejerna ifrån japangänget. By the way! Räkningen är betalad och snart börjar fortsättningskursen för japanskan! Så jag har längtat! Yeaaayyy!!!

MVH Vicki

1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Jag vet att du skrev en gång på din blogg Crazymangafreak.blogg.se om vår blogg I'm Turning Japanese. Vi fick stänga ned i december, men vi är nu tillbaka fast på en ny sida. Så om du fortfarande är intresserad så får du jättegärna besöka oss igen ^__^
    htt://imturningjapanese.se

    SvaraRadera