torsdag 19 januari 2012

Längtar efter sommar och resor

Hallå hallå!

Just nu sitter jag på bussen hem ifrån mitt jobb på posten. Längtar verkligen efter sommaren när man känner kylan bita en i örat. Vill åka utomlands och längtar redan till oktober då jag och familjen drar till turkiet med en eller kanske till och med två andra familjer som vi kännt sen jag var liten.

Förutom denna resa drömmer jag om att få fira nästa nyår i thailand. Vi får se hur mycket pengar jag klarar av att skrapa ihop, den viktigaste resan som jag vill åka på är ju såklart till japan nästa vår. Försöker haffa ett gäng vänner till båda resorna just nu, men de flesta värkar varken ha råd eller tid. Vi får se vilka lyckliga jag lyckas övertala, haha. Ska surfa runt och leta efter bra resor när jag kommer hem.

MVH Vicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar