onsdag 25 januari 2012

Glad dag & my family

Heeej!

Är väldigt trött efter jobbet, men är superglad ändå för fick gå tidigare än planerat. Hann till och med shoppa lite nya kläder innan jag mötte upp mamma och pappa för att storhandla lite mat. Tydligen blev vi den kunden på city gross som handlat mest för dagen haha. Ja fast det är ju ändå inte så konstigt med nio munnar att mätta.

Egentligen består min familj endast utav fyra personer, plus såklart våra söta hundar också. Det är så att min familj jobbar som jourfamilj, vilket betyder att vi tar emot extra barn som bor hos oss ibland. Just nu har vi fem extrabarn som bor hos oss. Ett jobb min familj har haft sen jag var elva år gammal.

I alla fall, just nu sitter jag och hänger i syrrans rum igen. Tänkte vara social och sluta skriva för dagen, så vi får helt enkelt höras imorn efter jobbet.

MVH Vicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar